it-tech no image

Létrehozva: május 6th, 2011 | by itarena

0

Kezdődik a 2011-es Apple-Microsoft háború

imageÚjabb Apple-ellenes reklámkampányt indított a Microsoft "Szörfölj a neten vagy a Hawaii-szigeteken" néven. A kampány a Macintosh és a Windows alapú notebookok közötti árrésre próbálja meg felhívni a figyelmet, és arra, hogy a spórolt pénzen nyaralni is mehet az ember.

A kampány weboldala a ezen a címen érhető el, ahol a különböző Mac verziókat lehet kiválasztani, melyekre a Microsoft alternatívákat jelenít meg.

Az Apple-Microsoft örökbarátságot először 2007-ben törte meg az Apple az I’m a Mac – I’m a PC reklámsorozattal, melyre nehezen tudott reagálni a Microsoft. Emlékezzünk meg erről egy videó erejéig:

 

A reklámháború a Microsoft válasza után az Apple részéről tovább folytatódott, erről itt lehet tájékozódni. Ezt követte 2009-ben a Microsoft Laptop Hunters kampánya, mely szintén a Macintosh-ok magas árára helyezi a hangsúlyt. A kampányt a PC WORLD két részletben mutatta be itt és itt. Erre az Apple válaszul azt hangoztatta, hogy az árért cserébe minőség is jár.

A reklámháborúkról itt lehet még olvasni a fentieken kívül:

Ezen kívül találtam két nagyon érdekes diasort, ahol bemutatják, hogy mit másolt az Apple a Microsofttól és mit fordítva:

A reklámokból egyébként rengeteg paródia is készült, nekem ez tetszett a legjobban:


Címkék: , , , , , , , , , ,



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ugrás a lap tetejére ↑

Read previous post:
T-Mobile: LTE helyett egyelőre csak HSPA+

A napokban végre a Magyar Telekom (T-Mobile) is bejelentette mobil hálózatának továbbfejlesztését. Az egyes források szerint 30 milliárd forintos beruházás...

Close